جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

تجربه دوران دفاع مقدس باید الگویی برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشد

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع امدادگران بسیجی گفت:تجربه دوران دفاع مقدس باید الگویی برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشد
کد خبر: ۹۲۷۸۲۹۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج)، سرهنگ ابوالفضل جمشیدی؛ مسئول سازمان بسیج کارمندی سرهنگ حمیدی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه استان، بسیجیان پایگاه فتح المبین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و امدادگران بسیجی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این نهاد برگزار گردید.

سرهنگ طهماسبی در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر استان زنجان، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود:کمیته امداد یکی از نهاد‌هایی است که در آن روحیه و تفکر بسیجی حاکم است و امدادگران این نهاد مقدس، بسیجی وار به کسانی خدمت می‌کنند که غیر از خدا کسی را ندارند.

وی شعار امسال هفته دفاع مقدس را ما قوی هستیم عنوان کرد گفت: باید تلاش کنیم شعار ما قوی هستیم را به عنوان الگوی مقاومت و ایثار برای بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و به رهنمودهای، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توجه عمیق و ریشه داری داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان ادامه داشت: حقایق دفاع مقدس باید در بین آحاد مردم به ویژه جوانان تبیین گردد. چرا که دشمنان قسم خورده نظام، جهت رسیدن به منافع خود با تمام دسیسه‌ها و دشمنی خود در صدد تحریف دفاع مقدس هستند و باید هوشیار بود و مواظب نیرنگ‌ها وحیله‌های دشمن در خصوص تحریف در این زمینه باشیم.

طهماسبی خاطر نشان کرد:دشمن جنگ‌های مختلفی را علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا کرده است که در حال حاضر با به راه انداختن جنگ مرکب که بر دو پایه نفوذ و تحریم و فشار حداکثری همراه است این جنگ را مدیریت نموده و با شایعات کذب، دروغ و تخریب، باورها، اعتقادات مردم را نشانه گرفته و می‌خواهد با دو قطبی سازی به اهداف پلید خود نزدیک شود؛ لذا شباهت جنگ امروز نیز همانند دفاع مقدس است و همه باید با تمام توان و قدرت پای کار باشیم و زیر سایه، ولی فقیه، الگوی مقاومت و ایثار آن دوران را نهادینه و در تمامی عرصه‌ها به ویژه در حل مسائل و مشکلات اقتصادی، پیشرفت و آبادانی کشور سهیم باشیم.

وی ادامه داد: بازدارندگی امروز ما به برکت هشت سال دفاع مقدس، خون شهدا و رشادت‌ها وایثارگری‌های رزمندگان اسلام است. وبر همه ما واجب است که ارزش‌های دفاع مقدس و افتخارات ۴۱ ساله نظام و انقلاب را گوش زدکرده و روشنگری نماییم.

سرهنگ طهماسبی در پایان رمز موفقیت و پایداری ملت ایران را اطاعت محض از، ولی امر و ولایت‌فقیه و حضور آگاهانه مردم در صحنه دانست و گفت: الگوبرداری و درس گرفتن از دوران دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشورایی بود برای حل مشکلات اقتصادی و گذر از شرایط موجود راهگشا می‌باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات فرهنگی پایگاه بسیج فتح المبین با حضور صفری مدیرکل کمیته امداد استان و سرهنگ طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات