خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس:

پیروی از ولایت فقیه؛ وصیت همه شهدا و رمز پیروزی دفاع مقدس بود

حجت الاسلام نسیانی، پشتیبانی از ولایت فقیه را تاکید و وصیت همه شهدا دانست و گفت: یکی از نکته هایی که باعث پیروزی ما در جنگ هشت ساله شد پشتیبانی از ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۰۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نسیانی راوی دفاع مقدس در مراسم " آبروی محله، افتخار کوچه" شهیدان علی اکبر غلامی و غلامرضا فولادی مقدم، گفت: به محض این که قطره ای از خون شهید بر زمین می ریزد پرده های حجاب بین شهید و خداوند کنار می رود و شهید نظر به وجه الله نظر می کند.

وی افزود : هر فردی که خانواده شهید را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده و هر کس خانواده شهید را ناراحت کند خداوند را ناراحت کرده است.

حجت الاسلام نسیانی عنوان داشت: طبق روایات ما در دین مبین اسلام در صحرای محشر دهان تمام افراد بسته است، جز شهدا و انبیاء که با خداوند صحبت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین الگو برای ما و فرزندانمان سیره ائمه و شهدا هست، افزود: هر کس دعا کند که در راه خداوند شهید شود ولی در بستر خواب بمیرد ،نزد خداوند شهید محسوب می شود.

راوی دفاع مقدس با یادآوری خاطراتی از شهدا گفت: شهید صیاد شیرازی وقتی که در گرمای ۵۰ درجه تابستان جاده قم_تهران بود و لحظه ی اذان شد ، ایستاد و نماز اول خواند، همچنین شهید بابایی وقتی که در دفتر ژنرال آمریکایی وقت اذان شد همانجا وقت را مغتنم شمرد و نماز خواند.

حجت الاسلام والمسلمین نسیانی ضمن اشاره ای به سند 2030 خاطر نشان کرد: ما با داشتن چنین فرهنگ غنی و پرباری به اسناد آموزشی تنظیم شده غرب و یونسکو نیاز نداریم، لذا بهترین فرهنگ و روش، سیره شهدا و ائمه اطهار (ع) است.

وی، پشتیبانی از ولایت فقیه را تاکید و وصیت همه شهدا دانست و گفت: یکی از نکته هایی که باعث پیروزی ما در جنگ هشت ساله شد پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام نسینانی تصریح کرد: رزمندگان نرفتند پیش امام بگویند سیم خاردار نداریم، امکانات نداریم، تلفات داریم می دهیم ، بلکه در مقابل ولایت زمان خود فقط گفتند سمعا و طاعتا.

این راوی دفاع مقدس گفت : بی سیم شهدا امروز در دست ماست، شهدا دارند به ما می گویند امروز اسلام در دست شماست ، مواظب اسلام هستید؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها