برگزاری رژه موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارسان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح با مشارکت ادارات شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۱۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی  با شكوه خاصي برگزار و یگان های موتوری با عبور از خيابانهای اصلي شهر همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس ياد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

در اين مراسم كه فرماندار فارسان، فرمانده نيروی انتظامی، فرمانده سپاه و  مسئولين شهرستان حضور داشتند، شركت كنندگان در رژه موتوري در محل گلزار شهداء فارسان حضور يافتند و با قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت:  این رژه موتوری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برگزار شد و خودروهای سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، راهداری و موتورسوران برگزار شد.

وی اقتدار و عظمت کشور را به برکت رشادت‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود: رژه موتوری به نمایش گذاشتن بخشی از اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی است که با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌های اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و موجب تقویت اقتدار ملی می‌شوند.

ارسال نظرات