شهیدان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی شب گذشته در دیدار با خانواده شهیدان عبدالله رحیمی و صدیق ورمزیار اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اوج سعادت رساندند و ما خادمین ملت، وامدار و مدیون تمامی این عزیزان هستیم.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، جایگاه خانواده شهدا و به‌ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

سردار حسینی در ادامه عنوان داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانواد‌های شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات