خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان گرمه ،فرماندار وجمعی ازمسئولین ادارات ،فرمانده انتظامی در محل مسجد جامع گرمه با امام جمعه گرمه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۴۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این دیداربا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به توطئه دشمن اشاره و گفت: دشمنان اسلام در زمان های مختلف حربه های مختلفی را بکارگیری کردند تا از گسترش اسلام جلوگیری کنند تحمیل جنگ سخت،فتنه،جنگ نرم ومشکلات اقتصادی از حربه های دشمن است.

وی به ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره و افزود: رزمندگان بدون ابزار جنگی در مقابل دشمن ایستادن و با توکل برخدا و رهبری امام (ره) موفق پیروز میدان شدند و این تفکر را به نسل های سوم و چهارم انتقال بدهیم.

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه شهرستان گرمه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس به جایگاه شهدا اشاره و افزود: مقام و جایگاه شهدا خیلی با ارزش است و این مقام جزء با همارهی با ولی خدا،ازبین بردن حجاب خود با خدا،معرفت به مقام ولی خدا،اماده بودن برای ازمون های الهی و احساس نیاز به ولی میسر نمی شد.

امام جمعه گرمه در ادامه افزود: ما باید راه شهدا را ادامه بدهیم و ولی زمان رابشناسیم و با پیروی ازولایت و با اماده بودن همیشگی در امتحان های الهی پیروز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها