پشتیبانی در پشت جبهه ها از مهمترین نقش زنان در دوران دفاع مقدس بود

بسیج دانشجویی شهرستان میناب در دومین روز از چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه برنامه نقش زنان با سخنرانی خانم دکتر فاطمه گریوانی معاونت خواهران بسیج دانشجویی کشور برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب، فاطمه گریوانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه زنان در دفاع مقدس نقش های مهم و تاثیرگذاری ایفا نمودند گفت:تربیت نسل جوان و متعهد به ارزش‌های اسلام از اولین و موثرترین نقش های زنان در آن دوران بود.


معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: فرزندان تربیت یافته دردامن بانوان فرهیخته ایران زمین در زمان آغاز جنگ تحمیلی با بصیرت و زمان شناسی به سوی جبهه ها شتافتند.

وی با اشاره به اینکه راهبری عواطف جامعه توسط زنان بزرگترین نقشه برای رسیدن به ظهور است، تصریح کرد:همسران و مادران شهدا با مدیریت صحیح حماسه و عاطفه که برگرفته از اراده ی قوی بانوان عاشورایی است توانستند این نقشه با عظمت به خوبی انجام دهند.
گریوانی با اشاره به نقش بانوان در زندگی جامعه امروزی بیان کرد: روحیه بانون ایران اسلامی در ادامه مسیر گام دوم انقلاب باید به مانند روحیه مادران شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس باشد.
وی در پایان با اشاره به سبک زندگی شهدا خاطرنشان کرد:بانوان ضمن اهمیت دادن به جنگ جمعیتی باید برای برون رفت از این مشکل، در راستای فرزندآوری تلاش مضاعفی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار