دکتر علی توشه در شورای تخصصی معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن عنوان کرد
دکتر علی توشه در شورای تخصصی معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با تشریح اهداف سازمان در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت عنوان داشت: توجه ویژه به زنجیره تامین شامل تولید، شبکه توزیع و مصرف از راهبردهای این سازمان می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست شورای تخصصی معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با حضور دکتر علی توشه مسئول سازمان، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ضمن تشریح اهداف سازمان در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت گفت: توجه ویژه به زنجیره تامین شامل تولید، شبکه توزیع و مصرف از راهبردهای این سازمان می باشد.

دکتر علی توشه عنوان داشت: اگر بخواهیم چرخه تولید را مدیریت کنیم باید عرضه و تقاضا را نیز مدیریت کنیم اینها یک چرخه و زنجیره هستند. تمرکز ما باید بر روی بازار مصرف باشد. جهت تحقق این امرایجاد مسیری برای صادرات کالا ضروری است. با ایجاد شبکه هلدینگ سراسری، شرکت های تعاونی بسیجیان و بازارچه های مرزی می توانیم در حوزه افزایش تولید، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و به تبع آن جهش تولید منشاء اثر باشیم.

وی افزود: ایجاد بازارچه های مرزی در 15 استان مرزی و شرکت های تعاونی جهت مدیریت مصرف که منجر به افزایش تولید، اشتغالزایی و تحقق جهش تولید می شود، از برنامه های جدید این سازمان است.

سپس اعضای شورا با تشریح اهداف و برنامه های پایش و عارضه یابی معادن کشور اظهار داشتند: هدف از پایش و عارضه یابی معادن کشور، ایجاد ارزش افزوده در واحدهای معدنی، کنترل خام فروشی و بالابردن راندمان واحدهای صنعتی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات