خبرهای داغ:
زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در دبیرستان فرزانگان نواخته شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۵۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد " با تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند جنگ هشت ساله دفاع مقدس را بین دو کشور جلوه دهند در صورتی که دفاع مقدس درگیری اسلام در برابر تمام کفرجهانی بود و رزمندگان ، ایثارگران و شهدای دفاع مقدس مخصوصا 36 هزار شهید دانش آموز با رشادت و از جان گذشتگی جبهه ها را به مدرسه عشق تبدیل نمودند.

وی فرهنگ و آرمان دفاع مقدس را در سطح جهان جاری بیان داشته و افزود: دفاع مقدس گنجینه گرانبها است که با گذشت 40 سال از آن هنوز این معدن گرانقدر استخراج نشده و باید رزمندگان و مجاهدان خدا این مطالب را برای نسل های آینده بیان نموده تا مورد تحریف دشمنان قرار نگیرد و راه شهدای انقلاب اسلامی توسط جوانان و دانش آموزان در حال پیمودن است و نمونه بارز آن مدافعان حرم و مدافعان سلامت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در ادامه اضافه کرد: سپاه شهرستان بجنورد با تمام ظرفیت در کنار آموزش و پرورش خواهد بود تا در راه تعلیم و تربیت تلاش و مجاهدت نماید.

محمد امیری " مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد " نیز در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت گفت : به واسطه مجاهدت و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و امنیت و آرامش را مدیون رشادت های آنان هستیم.

در پایان مراسم زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان و فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در دبیرستان فرزانگان نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها