خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرایان در دیدار با مسئولین و پیشکسوتان بسیج:
امام جمعه سرایان با بیان اینکه آنچه امروز ما داریم ارزش های ما است، گفت: ارزش های به یاد مانده از امام راحل، شهدا و دفاع مقدس است لذا باید بدانیم که اگربرای یک نفر ارباب رجوع و محروم بتوانیم کاری انجام بدهیم و انجام ندهیم مدیون خون شهداخواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۵۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با آغاز هفته دفاع مقدس امروز جمعی از مسئولین و پیشکسوتان بسیج و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان سرایان با حجت الاسلام سنجری امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه سرایان در این دیدار گفت: از ابتدای انقلاب آنچه را که شاهد بودیم که یکی از نکات قوت بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی هست، حضور چشمگیر مردم در همه صحنه های انقلاب بوده است.

وی با اشاره به فرمان تاسیس نهادهای انقلابی همچون بسیج و سپاه به فرمان امام خمینی (ره)، گفت: امام بزرگوار آنچه را که نیاز کشور بود و اینکه می تواند در نظام  اسلامی نقش بسزایی داشته باشد تاسیس کردند.

خطیب جمعه سرایان تاکید کرد: همه ما باید انقلابی باشیم و آنچه که عمل می کنیم برخاسته از متن انقلاب باشد.

وی افزود: دفاع مقدس موهبت های بزرگی برای ایران اسلامی داشت که اگر نبود امروز ما به این خودباوری بزرگ نمی رسیدیم که بتوانیم به عنوان قدرت برتر منطقه در مقابل ابر قدرت ها بایستیم و آنها را به زانو در آوریم.

امام جمعه سرایان بیان داشت: امروز متاسفانه برخی افراد در این کشور؛ فرهنگ شهید و شهادت را فراموش کرده اند و برای همین هم هست که برخی مشکلات گریبان گیر مردم شده است.

حجت الاسلام سنجری تصریح کرد: جنگ و دفاع ما تمام نشد و هنوز هم با ابرقدرت ها و استکبار در جبهه های مختلف در جنگ و تقابل هستیم.

وی با بیان اینکه امروز کشوری در جهان نیست که بتواند به گذشته خودش افتخار کند، افزود: امروز اگر دولت های ما درست عمل کنند، خود را مانند شهید رجایی بیمه کردند، اما اگر بد عمل کنند فردای قیامت باید پاسخگو باشند، البته ما در کشورمان مدیران قوی و پاک دست زیادی داریم ولی متاسفانه در کنار آنها مدیران ضعیف و نا کار آمدی نیز داریم.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه آنچه امروز ما داریم ارزش های ما است، گفت: ارزش های به یاد مانده از امام راحل، شهدا و دفاع مقدس است لذا باید بدانیم که اگربرای یک نفر ارباب رجوع و محروم بتوانیم کاری انجام بدهیم و انجام ندهیم مدیون خون شهداخواهیم بود.

سرهنگ علی فرخنده فرمانده ناحیه بسیج سپاه  سرایان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان در این دیدار گفت: مدل نهراسیدن از دشمنان و مدل امیدبه آینده برگرفته از مکتب امام راحل، شهدا و ایثارگران می باشد.

وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان افزود: ماخوشبختانه درحوزه ستادی از  سایر شهرستان های استان جلوتر عمل کرده ایم و تاکنون چند جلسه محوری با حضور مسئولین برگزارشده است.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین ادارات و نهادها در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون شهداست .

وی ادامه داد: مسئولین باید بدانند که امنیت و آسایش اداری آنان با دلاورمردی های رزمندگان و شهدا بدست آمده لذا بایستی در راه پاسداشت این ارزش ها خصوصا در هفته دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها