به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

تجلیل از مدافعان سلامت در ایلام صورت گرفت

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از مدافعان سلامت در ایلام توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و با حضور نیروهای نظامی وانتظامی در بیمارستان‌ شهید مصطفی خمینی(ره) تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۸۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ،در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از مدافعان سلامت در ایلام توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و با حضور نیروهای نظامی وانتظامی در بیمارستان‌ شهید مصطفی خمینی(ره) تجلیل و قدردانی شد.

سردارشاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام: تلاش شبانه روزی مجموعه علوم پزشکی در مقابله با ویروس منحوس کرونا شبیه جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد : نقش آفرینی این عزیزان درحفاظت از سلامت مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب از صفحات درخشان کارنامه نظام سلامت کشور و در دنیا بی نظیر است.

  دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام: تلاش های شبانه روزی سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا و انجام چندین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و ضد عفونی معابر ، راه اندازی کارگاههای تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و پویش کمک مومنانه قابل تحسین است.

  در پایان از تعدادی از مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات