در دومین روز از هفته دفاع مقدس:

مراسم گرامیداشت "روز سرباز" در خاش برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم گرامی داشت "روز سرباز" در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۴۹۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش، مراسم گرامیداشت "روز سرباز" همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در محل نمازخانه سپاه شهرستان خاش برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خاش در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جنگ ۸ ساله در شرایطی به ایران تحمیل شد که نیرو‌های نظامی کشور در وضعیت مناسبی نداشتند و در شرایط برابر با ارتش عراق نبودند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی گفت: تجربه ۹ ماهه فرماندهی بنی‌صدر در جنگ هم نشان داد که با روش‌های مرسوم و کلاسیک مبتنی بر جنگ‌های متقارن نمی‌توان جنگ را پیش برد.

وی ادامه داد: صدام که ادعا کرده بود یک هفته‌ای خود را به تهران می‌رساند، نه تنها به هدفش نرسید و شکست خورد بلکه در نهایت مجبور شد به مرز‌های خود بازگردد و شکل پدافندی به خود بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به نیرو‌های وظیفه افزود: با وجود تحریم‌های مختلف باز هم ابر قدرت‌های جهان توان مقابله با کشورمان را ندارند و شما سربازان بعنوان محافظان میهن باید از مرز‌های آبی، خاکی و هوایی کشور دفاع کنید و همیشه در آمادگی کامل برای مواجهه با خطرات احتمالی باشید.

این مراسم با حضور تعدادی از سربازان و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و در پایان دو تن از سربازان وظیفه سپاه پاسداران شهرستان خاش مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات