خبرهای داغ:

برگزاری آزمون عملی داوطلبان کنکور سراسری جهت ورود به رشته علوم ورزشی در شاهرود

برگزاری آزمون عملی داوطلبان کنکور سراسری جهت ورود به رشته علوم ورزشی برای اولین بار به میزبانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برای اولین بار آزمون عملی داوطلبان کنکور سراسری جهت ورود به رشته علوم ورزشی، شهریور ماه جاری در شهرستان شاهرود برگزار شد.
آزمون فوق به میزبانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و همکاری دیگر حوزه‌های این دانشگاه و پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم و همچنین نظارت سازمان سنجش در تاریخ ۲۸ شهریور ویژه آقایان و ۲۹ لغایت ۳۰ شهریور برای خانم‌ها در این دانشگاه برگزار شد.
در این میزبانی دکتر رضا اندام عضو هیات علمی و رئیس دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه به عنوان نماینده تام الاختیار اجرای آزمون، دکتر عادل دنیایی و دکتر فاطمه خدایی اعضای هیات علمی این دانشکده به ترتیب سرپرست اجرایی بخش برادران و سرپرست اجرایی بخش خواهران را بر عهد داشتند.
در طی این آزمون از ۱۷۶ داوطلب آقا و ۲۶۳ داوطلب خانم آزمون‌هایی شامل معاینه پزشکی، معاینات کامل بدنی و آزمون عملی ورزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اخذ و نتایج بدست آمده به صورت برخط در سامانه آزمون ثبت گردید تا بر این اساس داوطلبان علاقه مند، جهت انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود اقدام نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها