خبرهای داغ:
شهردارنطنز:

قرارداد واگذاری استفاده از پساب مسکن مهر به شهرداری 15 ساله شد

شهردار باغشهر تاریخی نطنز: طی پیگیریها و جلسات متعدد قرارداد واگذاری استفاده از پساب مسکن مهر به شهرداری 15 ساله شد که در نوع خود قراردادی بی نظیر و بی بدیل است.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، علی پیراینده در راستای تامین آب فضای سبز شهرداری اظهار داشت: با تغییر اقلیم آب و هوا، کاهش منابع آب زیر زمینی تصمیم به تدوین طرح جامع فضای سبز شهر نطنز برای چشم انداز ۲۰ سال آینده گرفتیم و در نیمه دوم سال 1397 این امر مهم انجام شد.

وی افزود: فضای سبز شهر نطنز در سال 1397 برابر ۴۵ هکتار و اکنون به 48 هکتار رسیده است که با برنامه های صورت گرفته تا سال ۱۴۲۰ به ۷۷ هکتار خواهد رسید و این امر در صورتی محقق خواهد شد که واگذاری پساب به شهرداری پنج برابر وضعیت کنونی باشد.

پیراینده تصریح کرد: شهرداری نطنز برای جلوگیری از مصرف بیش از حد با تمام توان سعی بر سرمایه گذاری در اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و نحوه توزیع آب در سطح شهر نموده است و در این راستا انتقال پساب فاضلاب از مسکن مهر به بلوار شهید بهشتی و میدان بسیج به طول 2 کیلومتر را انجام داده است.

وی افزود: به منظور آبیاری فضای سبز مسکن مهر، انتقال آب پکیج به منبع آب در این مجموعه به ۵۲۰ متر طول و جهت توزیع آب به کل فضای سبز به ۳ هزار متر طول لوله پلی اتیلن نیاز است که ضمن انتقال پساب از محل پکیج به بلوار 45 متری مصطفی خمینی و نهایتا میدان دفاع مقدس در برنامه نیم سال دوم سال 1399 قرار دارد.

شهردار نطنز خاطرنشان کرد: طی پیگیریها و جلسات متعدد قرارداد واگذاری استفاده از پساب مسکن مهر به شهرداری 15 ساله شد که در نوع خود قراردادی بی نظیر و بی بدیل است.

وی در پایان گفت: شهرداری مشروط به تهیه پکیج در نزدیکی شهر نطنز آماده عقد قراردادهای بعدی با آب و فاضلاب استان اصفهان می باشد.

ارسال نظرات