فرمانده سپاه خوشاب:

تلفیق نیروهای جوان و رزمندگان جبهه و جنگ باعث پیشرفت انقلاب است

فرمانده سپاه خوشاب بیان داشت: امروز تلفیق نیرو‌های جوان، رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ باعث پیشرفت انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۹۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان خوشاب در ناحیه مقاومت بسیج خوشاب گردهم آمدند و در نشست صمیمی با حضور امام جمعه شهرستان با ارمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

ذوالفقاری؛ فرمانده سپاه خوشاب در این نشست بیان کرد: جمع شما رزمندگان مایه افتخار و عزت این خطه است، امروز تلفیق نیرو‌های جوان و رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ باعث پیشرفت انقلاب است.

وی افزود:حضور در دفاع مقدس یک مسئله حیاتی بود و ماندن در پای این انقلاب و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس مقوله دیگری است که نیاز به حضور همه شما رزمندگان عزیز در میدان کنونی دارد، امروز قدرت و انسجام انقلاب شما رزمندگان غیور هستید، انقلاب نیاز به حضور شما دارد.

در ادامه این برنامه جانباز و آزاده، پاسدار بازنشسته اقای محمدابراهیم شم آبادی به نیابت از سایر رزمندگان به بیان خاطره‌ای از دوران جنگ پرداخت و بیان داشت: قبل از عملیات والفجر ۸ تعدادی جوان که دوست و رفیق صمیمی بودیم به یکدیگر میگفتیم که فلانی حتما شهید میشود و این موضوع بین آن جمع صمیمی بار‌ها بحث می‌شد تا اینکه تصمیم گرفتیم قرعه کشی کنیم که چه کسی در عملیات پیش رو شهید میشود که سه بار قرعه کشی شد و هر سه بار قرعه به نام یکی از دوستان افتاد، بالاخره عملیات شروع شد و در ان عملیات سخت پالایشگاه‌ها را تخریب کردند و سیاهی و غبار، کل منطقه را فرا گرفت طوری که از روی چهره هیچ فردی شناخته نمی‌شد، پس از اصابت ناگهانی خمپاره دیدیم یکی از دوستان زخمی شده و در حال شهادت است، او که به شدت زخمی شده بود در روی دست دوست خود در حال خنده ملیح به درجه رفیع شهادت نایل شد. اون همان دوستمان بود که قرعه به نامش افتاد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دهقانی امام جمعه شهرستان خوشاب در حضور رزمندگان بیان داشت: امروز ما درحال جنگ هستیم، درحال دفاع هستیم همه ما باید این را جدی بگیریم، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیت، خبرنگران و اصحاب رسانه، جوانان، رزمندگان و ... همه باید در خط مقدم این جنگ باشیم چراکه دشمن در میدان است و دارد فعالیت میکند.

وی افزود: امروز نباید بگذاریم دشمن در بین نیرو‌های خودی و مذهبی و ولایی رخنه و دشمنی ایجاد کند، باید شاخص کلام، رفتار وحرکاتمان بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی باشد، ایشان، ولی امر مسلمین جهان هستند.

در پایان این برنامه در آیین میثاق با شهدا، امام جمعه، فرمانده سپاه و سایر رزمندگان حاضر در جلسه، میثاق نامه تهیه شده را با امضا و اثر انگشت خود تایید و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها