فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب در مقیاس جهانی مسیر خود را ادامه می‌دهد و هشت سال دفاع مقدس اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در همایش بزرگ طلایه داران مکتب حسینی با حضور امام جمعه بردسکن، فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولین ادارات و نهاد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گر و نیرو‌های نظامی و انتظامی در جوار گلزار شهدای شهر بردسکن برگزار شد اظهار کرد: امروز ما مفتخریم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را که تضمین‌کننده حیثیت کشور، هویت ملت، امنیت ملی و عزت و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی شد، گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سالگی دفاع مقدس پیامد‌های ارزشمند بی‌نظیری در زمینه‌های مختلف خلق شد افزود: شکل گیری تضعیف قدرت‌های استکباری الگو شدن دفاع عاشورایی است و رزمندگان اسلام در جنگ‌تحمیلی با تاسی از حماسه کربلا جنگیدند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه امروز جوانان غربی و جوانان اروپایی در قلب اروپا به اسلام گرایش پیدا کرده اند اظهار کرد: آمار‌های منتشر شده از رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که غرب از گرایش جوانان به دین اسلام در هراس است و همین مسئله موجب شده تا بیشتر بر روی برنامه اسلام هراسی کار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشته اند را خواهیم زد و این پیام خیلی جدی می‌باشد گفت: امروز قدرت نظامی ما نسبت به گذشته‌ای که توان تولید حتی سیم خار دار را نداشت صد برابر شده است و امروز ما موشک نقطه زن در فاصله ۲ هزار کیلو متر را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در پایان اقدام سازش کشور‌های امارات و بحرین با رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها