به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درمانگاه‌های معراج وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان ویزیت رایگان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۱۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

ابراهیم نادری مسوول خدمات درمانی بسیجیان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادت‌ها و ایثار جامعه پزشکی و درمانی دوران دفاع مقدس درمانگاه‌های معراج وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان در طول هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر خدمات پزشکی و پرستاری (ویزیت پزشک عمومی و متخصص، تزریق و پانسمان نوار قلب و فشار خون) به صورت رایگان و خدمات دندانپزشکی تخفیفی برای بسیجیان ارائه می‌نماید.

وی خدمات رسانی به جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند.

نادری در ادامه افزود:خدمات پزشکی و پرستاری رایگان در روزه شنبه ۳ مهر ماه در درمانگاه معراج ۲ واقع در میدان آزادی برای عموم مردم شریف استان رایگان مبی باشد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای تجلیل از فداکاری‌های مردم استان کردستان در دوران دفاع‌مقدس انخاذ شده و تمام مردم استان می‌توانند با مراجعه به درمانگاه‌های سپاه از این خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: این طرح در طول سال چندین بار توسط جامعه بسیج پزشکی سپاه بیت المقدس برگزار می‌شود که با استقبال خوبی از طرف مردم قرار مواجه شده است.

نادری در پایان گفت: از پزشکان خیر و نوع دوست تقاضا داریم ما را در اجرای هر چه بهتر برگزار شدن این امر یاری کنند تا خدمات بهتری را در این حوزه ارائه دهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات