خبرهای داغ:
در فردوس برگزار شد

میثاق مدیران مدارس و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با امام و شهدا

مدیران مدارس و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در محل مزار شهدای شهرستان فردوس با حضور مسئولین با امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۱۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیین میثاق با امام و شهدا با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس به منظور میثاق دوباره مدیران مدارس و فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده با امام و شهدا در مزار شهدای شهرستان فردوس برگزار شد.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه تاریخی ملت ایران در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب است که در یک جنگ نابرابر دشمنان را تسلیم کرد و امروز هم در جنگ اقتصادی با توان و اقتدار خود همانند دوران دفاع مقدس به پیروزی خواهیم رسید و این پیروزی قطعی و نزدیک است.

امام جمعه فردوس افزود: ملت ایران با مقاومت خود در هشت سال دفاع مقدس کاری کردند که نام ایران در جهان به شهادت و ولایت شناسانده شود.

آیین تجدید میثاق با امام و شهیدان با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ادامه یافته و با قرائت میثاق نامه توسط دانش آموزان پایان یافت.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار