خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه احیه امام صادق(ع)

اعتقاد راسخ، سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

حجت الاسلام میرپنجی گفت: رزمندگان دفاع مقدس با نبود امکانات و البته با ایمان و اعتقاد عقیده جنگیدند و پیروز میدان هم شدند.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام ضمن گرامیداشت روز سرباز و هفته دفاع مقدس بیان کرد: تصویری که همه از دفاع مقدس داریم تصویری از خون و تیر و ترکش و شهادت می باشد و یک نگاه دیگری که از آن غافل هستیم، الگوی رفتاری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: خصوصیت بارز رزمندگان دفاع مقدس که اکثرا نوجوان و جوان بودند معرفت به خداوند بود که خدا را خوب شناخته بودند و علت احوال پریشان ما نیز غفلت از یاد خدا می باشد و رزمندگان دفاع مقدس با نبود امکانات و البته با ایمان و اعتقاد عقیده جنگیدند و پیروز میدان هم شدند.

حجت الاسلام پنجی خاطرنشان کرد: دوران جوانی دوران خاص می باشد که اگر هر طور این دوران را طی کنیم تا آخر نیز در همان روال خواهیم بود و باید با خدا عهد و پیمان ببندیم و در مسیر قرب باید ثابت قدم باشیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: یکی از این مسائل مهم نماز است و اگر ما به نماز اهمیت قائل نشویم نمی‌توانیم در این راه گام برداریم و توصیه اکید شهدا و الگوی رفتاری رزمندگان دفاع مقدس نیز انجام وظیفه و توکل بر خدا بوده است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها