خبرهای داغ:
رئیس کانون بسیج اساتید آذربایجان شرقی:

جنگ اعتقادی، حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد

رئیس کانون بسیج اساتید آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان شرکت فولاد میانه، با بیان اینکه جنگ ما با دشمنان جنگ اسلام و کفر است، اظهار داشت: جنگ اعتقادی، حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدرضا بیضایی در یادواره شهدای کارمندی کارگری پایگاه شهید حمید جعفری مجتمع فولاد میانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هویت و شناسنامه دفاع مقدس ریشه در واقعه کربلا ومقاومت در مقابل ظلم و ستم دارد.

   وی حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه و لبنان و دیگر کشورهای مسلمان را استمراری از دفاع مقدس و رسالت انقلاب دانست و افزود: با نقش آفرینی امثال شهید سلیمانی در منطقه، هیمنه استکبار درهم شکسته و درخت پربار دفاع مقدس به میوه نشست.

   بیضایی مبنای تفکر مقاومت را فرهنگ عاشورا و امتداد خون شهدای کربلا عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: فتح فلسطین و آزادی کشورهای اسلامی از دست آمریکا، اسرائیل و استکباریون، تفکری است که توسط امام راحل بنیان گذاشته شده است و تا آزادی کامل فلسطین اشغالی و دیگر کشورهای اسلامی استمرار خواهد یافت.

   به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه شهید کلاهدوز، یادواره شهدای کارمندی با حضور برادر شهید محمودرضا بیضایی و با شرکت ده ها نفر از بسیجیان پایگاه شهید حمید جعفری در سالن جلسات مجتمع فولاد میانه برگزار شد و در پایان 14 نفر از خانواده های معظم شهدا، مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار