اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت های رزمندگان و شهدا حاصل شده است

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) در حاشیه تجلیل از رزمندگان اداره مخابرات شهرستان دیر شهرستان دیر گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت های رزمندگان و شهدا حاصل شده است.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۰۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر در حاشیه تجلیل از رزمندگان اداره مخابرات شهرستان دیر با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شاهد اقتدار و عزت ایزان اسلامی در دنیا هستیم.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی گفت: جوانان در آن دوران با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) و با روحیه ایثار و شهادت به جبهه‌ها شتافتند و اجازه ندادند تا حتی یک وجب از این خاک به دست دشمنان بیفتد، لذا وظیفه همه ما این است تا قدر رشادت‌های رزمندگان را بدانیم و یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی بداریم.

سلیمانی ادامه داد: رزمندگان اسلام با کمترین امکانات و با تحمل کمبودها و در شرایط بسیار سخت به خاطر خدا در سنگرها و در راستای فرهنگ عاشورایی حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت زینب (س) در خط مقدم مقاومت می کردند. 

وی در پایان بیان داشت: کشور امروزه با انواع جنگ ها مواجهه است که با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس می توان تمامی آنها را با موفقیت پشت  سر گذاشت. 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار