مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، ۳ مجتمع شبانه روزی احداث و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۲ مجتمع دیگر به زودی کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۷۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از اداره اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در راسک در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۴۴۷ پروژه عمرانی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استانگفت: ۵ مجتمع آموزشی شبانه روزی به همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در نقاط مختلف استان احداث می شود.

رخشانی افزود: به همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، ۳ مجتمع شبانه روزی احداث و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۲ مجتمع دیگر به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی، هم افزایی و مشارکت فعال همه مجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با برنامه‌های آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات و کمبود‌های زیرساختی و فضا‌های آموزشی، خوشبختانه در سایه تدبیر و همگرایی بین دستگاه تعلیم و تربیت و نهاد انقلابی سپاه، اتفاقات خوبی برای دانش آموزان در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان رقم خورده و می‌خورد.
ارسال نظرات