برگزاری نشست تبیین مهارت و روش های امر به معروف و نهی از منکر در دشتی

به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تبیین مهارت و روش های امر به معروف و نهی از منکر همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در دستگاه های اداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۷۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی امیرالمومنین(ع) سپاه دشتی و به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تبیین مهارت و روش های امر به معروف و نهی ازمنکر همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در دستگاه های اداری با حضور جمعی از رزمندگان ، کارکنان و مدیران ادارات در اداره جهادکشاورزی شهر خورموج  برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یکی از راه های عملی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ادارات را احیاء روحیه اخلاص و از خودگذشتگی دوران جبهه و جنگ دانست.

حجت الاسلام الهی بیان کرد: در قرآن به کسانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام می دهند به اولئک هم المفلحون، خیرالامه، اولئک من الصالحین، سبیل الانبیاء تعبیر و توصیف شده اند.

وی به استفاده از شیوه های نوین و ابتکاری در انجام این واجب الهی من جمله استفاده از شیوه های هنری، قصه، شعر و سرود اشاره نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: انجام گناهان کوچک و بی اهمیتی به آن زمینه ساز ارتکاب به گناهان بزرگ است و باید به نقش مهم واساسی تذکر به همدیگر در جلوگیری از منکرات اشاره کرد.

وی از بین بردن شرایط زمانی، مکانی، وقوع گناه و فساد در جامعه به خصوص ادارات را یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: حدیث معروف المومن مرآه المومن نمونه بارز از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که با عمل به این حدیث شریف جلوی بسیاری از مفاسد و تخلفات گرفته می شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار