از صحنه های آموزنده و الهام بخش دفاع مقدس باید عبرت گرفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی، مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۱۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

از صحنه های آموزنده و الهام بخش دفاع مقدس باید عبرت گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جعفری زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در به مناسبت چهلمین سال گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی، مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع) و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی هیهات من الذله جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه های بزرگ خلق کردند.

هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه استکباری تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریف، تحریم، شبهه‌افکنی و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

یا لیتنا کنا معکم فنفوز فوزا عظیما

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا جعفری زاده

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

پایان خبر/

ارسال نظرات