ناحیه مقاومت بسیبج ثارالله یزد:

تجلیل از پیشکسوتان ورزش کونگفو و فعالین تربیت بدنی در بسیج

همایش مسئولین تربیت بدنی حوزه، گردان‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله و تجلیل از نفرات برتر مسابقات مجازی رشته ورزشی کونگفو و پیشکسوتان این رشته و فعالین تربیت بدنی بسیج ناحیه ثارالله... برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۱۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در ابتدای مراسم سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار و مدعوین، در مورد جایگاه دفاع مقدس و اهمیت ورزش سخنانی بیان نمود.
در ادامه رئیس هیئت کونگفو استان جناب آقای دکتر جعفری ضمن بیان اهمیت ورزش کونگفو و جایگاه و سابقه آن در ورزش ایران سخنانی بیان نموده و از فعالیت این هیئت به خصوص در زمان شیوع کرونا مردم یاری، ضد عفونی و... نکاتی بیان نمود و بر هم افزایی و تعامل هیئت کونگفو با بسیج و سپاه تاکید کرد.
در ادامه مراسم جناب آقای نیکونژاد مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد افزود: بر ما ورزشکاران است که این ورزش را به همراه پیشکسوتان این رشته (کونگفو) به مردم بشناسانیم و در ادامه از جایگاه ورزش در دفاع مقدس نکاتی بیان نمود و بعد از آن گروه سرود آوای مقاومت سرود زیبایی اجرا کردند.
در پایان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله جناب سرهنگ حسینی، رئیس هیئت کونگفو استان دکتر جعفری، آقای مهندس نارگانی مسئول اداره ورزش و جوانان استان یزدو سرکار خانم وخشوزی مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از نفرات برتر مسابقات مجازی و پیشکسوتان ورزش کونگفو و فعالین تربیت بدنی در بسیج تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار