پویش مومنانه سلامت دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمدراه اندازی شد

پویش مومنانه سلامت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان, مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح, رئیس شورای شهر یاسوج و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین که در مدرسه حجاب یاسوج برگزار شد 
از  ایده خلاقانه مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح استان مبنی بر راه اندازی پویش سلامت دانش آموزی در سطح استان برای کمک به دانش آموزان مدارس مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر استان تقدیر کرد.

وی بیان کرد: ویروس منحوس کرونا  محدودیت هایی را در جامعه بوجود آورده است و با چنین ایده های خلاقانه ای می توان در حوزه پیشگیری و افزایش سطح  سلامت دانش آموزان و فرهنگیان استان کمک کرد .
زارع پورضمن تاکید بر حمایت همه جانبه مجموعه آموزش و پرورش از پویش مومنانه سلامت دانش آموزی، از دستگاه های اجرایی و خیرین خواست  به این پویش  بپیوندند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت حضرت رقیه س گفت:  پویش مومنانه سلامت دانش آموزی به پیشنهاد ستاد تخصصی بسیج اقشار در جلسه مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور جمع آوری کمک های مومنانه مردمی مصوب شد.

 سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو ابراز داشت: در این پویش از طریق جمع آوری کمک های مردمی اقلام بهداشتی شامل  ژل ضدعفونی کننده ،ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده تهیه  و  در اختیار دانش آموزان  مدارس حاشیه شهرها  و همچنین مناطق روستایی قرار داده می شود.

وی بیان کرد:خیرین و افراد نیکوکار می توانند کمک های خیرخواهانه خود را به شماره حساب 1710703552621 یا شماره کارت  6273817010036758  به نام قرارگاه کمک مومنانه استان کهگیلویه و بویراحمد واریز کنند.

ارسلان جو افزود: در این پویش کمک هایی که توسط اولیای دانش آموزان جمع آوری می شود با در نظر گرفتن اولویت در همان مدرسه ای که فرزندان آنها مشغول به تحصیل است صرف خواهد شد.

ارسلان جو از خدمات سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح در حوزه کرونا و کمک به آموزش و پرورش استان  تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با تلاش مجموعه های مختلف استان بتوان آموزش و پرورش را در راستای توسعه امر آموزش و سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در شرایط کرونایی  یاری کنند .

مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش استان گفت: امیدواریم بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای کمک به سلامت دانش آموزان در استان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات