خبرهای داغ:

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد

مهندس مظاهر خیرخواهان عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان دکتر ابراهیم صالحی عمران؛ رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی مهندس مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد.
در حکم انتصاب مهندس خیرخواهان آمده است:
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رییس استان به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.
۱- تلاش در جهت ارتقا سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند
۲- تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و تفاهم نامه و قرارداد‌ها
۳- تلاش درجهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقا سطح برنامه‌ها
۴-تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهاد‌ها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان/ شهرستان
۵-تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی سطح استان/ شهرستان با محوریت ارتقا مهارت آموزی و افزایش درآمد‌های اختصاصی
دکتر ابراهیم صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای از زحمات و تلاش‌های مهندس محمود خوشنویسان ریاست اسبق آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشاورزی پسران امیرآباد دامغان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.
شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان می‌باشد و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان‌های شاهرود و امیرآباد دامغان است و در مجموع با چهار هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می‌نماید.
آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و هم اکنون در رشته‌های مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی ماشین‌های کشاورزی، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی، کاردانی نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی، کاردانی مکانیک تاسیسات تهویه، کاردانی فناوری تولیدات باغی، کاردانی جوشکاری، کاردانی فناوری پرورش دام، کاردانی پرورش طیور، کاردانی مکانیک ماشین‌های کشاورزی، کاردانی تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها