خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف ارتقای معلومات تاریخی و فرهنگی و گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمایشگاهی به همین مناسبت درجوارشهدای گمنام یزدانشهر برپا گردید.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف ارتقای معلومات تاریخی و فرهنگی و گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار وفداکاری ومدافعین حرم و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمایشگاهی به همین مناسبت درجوارشهدای گمنام یزدانشهر با حضور امام جمعه وفرمانده حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام و جمعی از بسیجیان با طراحی و چیدمان نمایشگاه توسط بسیجیان پایگاه بسیج حضرت ولی عصر(عج) و پایگاه خواهران مسجد جامع یزدانشهر برای انتقال ادبیات دفاع مقدس به جوانان انقلاب اسلامی می پردازد بر پا گردید.
گفتنی است این نمایشگاه با همکاری پایگاه بسیج خواهران مسجد جامع همراه با برپایی غرفه های عکاسی، محصولات فرهنگی،مشاوره خانوادگی،فال شهدا و... درکنارمقبره شهدای گمنام یزدانشهر از یکم الی سوم مهرماه سال99 میزبان علاقه مندان جهت بازدید وحضور در روایت گری ومداحی خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها