نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس:
نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان قدس با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس؛ حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملگنجینهت ایران در برابر دشمنان بیان کرد: ایستادگی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی فقط در مقابل یک کشور نبود، بلکه به طور مستقیم وغیر مستقیم   در برابر  بیش از35   کشور مقاومت و ایستادگی کردیم چراکه در آن دوران از 30 کشور اسیر داشته ایم.

وی در خصوص دلیل ناکامی و شکست دشمنان اظهار داشت: در این جنگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل ایمان، اطاعت پذیری ملت از ولایت فقیه، وجود شخصیت عالی همچون امام در راس نظام به پیروزی رسید و برای دشمنان چیزی جز ناکامی و شکست به دنبال نداشته است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، صدور انقلاب به جهانیان درهشت سال دفاع مقدس ممکن شد چراکه انقلاب ما یک انقلاب جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان منجی عالم است..

حجت الاسلام رضا علی متهور با تاکید بر اهداف انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف انقلاب این است که به دنیا بگوییم، ملت‌ها می‌توانند بدون اتکا به قدرت های استکباری روی پای خود بایستند و ما در هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کرده ایم که پیشرفت بدون نیاز به این قدرت ها امکان پذیر است .

این مقام مسئول ادامه داد: پیشرفت های امروز ما در صنایع مختلف مدیون هشت سال دفاع مقدس است، یقینا اگر این هشت سال دفاع نبود نمی توانستیم دستاورد های امروزه را کسب کنیم.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:هشت سال دفاع مقدس یک گنج نیست بلکه گنجینه است و باید این گنجینه را نسل به نسل به جوانان مان منتقل کنیم چراکه هر آنچه آموخته ایم درس توکل به خدا، ایثار، وفاداری، رشادت، استقامت، مقابله با دشمن و... است.

ارسال نظرات