به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

سه خط تولید ماسک در شهرستان قدس راه اندازی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از افتتاح سه خط تولید ماسک به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه جهادی امداد معلول خبرداد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۶۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، سرگرد حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در حوزه سلامت بیان کرد: گروه های جهادی متعددی در عرصه های مختلف سلامت شروع به فعالیت کرده اند همچنین در این راستا  گروه جهادی امداد معلول نیز موفق به تولید ماسک در شهرقدس شده است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی علاوه بر برخورداری از تجربه و تخصص در کار خود قطعا به تعهدات کاری نیز پایبند است چراکه با شروع فعالیت در این عرصه شاهد تولید محصولات با کیفیت در این مجموعه هستیم. 

  نیاوند مدیر اجرایی گروه امداد معلول نیز با اشاره به پروژه تولید ماسک در شهرستان قدس گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، این مجموعه با افتتاح کارگاه تولید ماسک در شهر قدس، گامی موثر در راستای بهبود سلامت شهروندان بر می دارد .

 

وی افزود: ظرفیت اسمی این خط حدود یک میلیون عدد ماسک در روز است و در حال حاضر روزانه حدود ۵۰۰ هزارماسک تولید می‌کنیم که امیدوار هستیم با تامین مواد اولیه و امکانات مورد نیاز، بتوانیم این تعداد را به یک میلیون ماسک افزایش دهیم.

مدیر اجرایی گروه امداد معلول ادامه داد:  در این مجموعه ۳۵ نفر و به طور به طور مستقیم و صدها نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاده شده است که باتوجه به اهداف و برنامه‌ها، همچنین تامین مواد اولیه در تلاش هستیم در نقاط دیگر این مجموعه را توسعه دهیم.

نیاوند در رابطه با نحوه توزیع این اقلام گفت:   باتوجه به قیمت های مصوب این محصولات به صورت عمده و در تمامی مراکز از جمله مراکز درمانی و حتی به شهروندان عرضه می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار