یادواره شهید والامقام جواد محبی در محله باهنر به همت پایگاه شهید فتحی حوزه بسیج حضرت زینب قرچک و با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری قرچک برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۷۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک بیان کرد: دفاع مقدس در تاریخ کشورمان  مقطعی درخشان است که نشان داد مردم انقلابی ایران اسلامی همواره پای کار دفاع و حمایت از انقلاب هستند. جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که نیروهای نظامی وضعیت مناسبی نداشتند و در وضعیت برابر با ارتش عراق نبودند.

وی ادامه داد: جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که ارتش وضعیت مناسبی نداشت، سپاه نیز تازه تاسیس شده بود. جنگ نه تنها ارتش و سپاه ایران را از هم نپاشید، بلکه ارتش در دوران جنگ به بازیابی قدرت خویش پرداخت. سپاه نیز از دوران دفاع مقدس با ایجاد و توسعه سازمان رزم، قدرت خود را افزایش داد.

وی افزود: در این دوران باشکوه و نورانی ستارگان درخشانی ظهور و بروز پیدا کردند که شاید اگر این دوران وجود نداشت؛ هیچگاه فرصت این ظهور و بروز به وجود نمی آمد. تمام روزهای دفاع مقدس سرشار از نام و نشان شهدای عزیز است، شهدایی که نورانیت خاصی دارند و سیره آنها باید سرمشق راه و چراغ گمراهی های زندگی ما باشد.

 در پایان مراسم همسر شهید جواد محبی به ذکر خاطراتی از همسرشهید خود پرداخت.

ارسال نظرات