خبرهای داغ:

۴۲۰۰ رزمنده میاندوآبی تجلیل شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۴۲۰۰ رزمنده میاندوآبی تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۲۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

 سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب اظهار کرد: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها و جان فشانی ایثارگران و رزمندگان اسلام است و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه باید نسل جوان و امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر تلاش کرده و هفته دفاع مقدس را که یادآور این ایثارگری هاست، گرامی بداریم.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب و حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: امسال بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با همکاری کمیته های هشت گانه در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

پالهنگ با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در میاندوآب با حضور مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) و با پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در قالب کمیته های هشت گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از چهار هزار و ۲۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت تجلیل به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: افتتاح طرح های محرومیت زدایی و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، ویزیت رایگان، نشست های فرهنگی و سیاسی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، یادواره های شهدا و همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس در میاندوآب است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار