خبرهای داغ:

برگزاری نشست استادیار و سرمربیان حلقات صالحین شهرستان سرخه

استادیار حلقات صالحین سرخه با سرمربیان حلقات این شهرستان دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۲۷۸۹۲۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه سرمربیان صالحین با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و استادیار حلقات صالحین، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه، مهدوی نژاد سرمربی و حجت الاسلام والمسلمین عین الکمال سرمربی حلقات صالحین در حسینیه شهدا شهرستان سرخه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه ضمن بزرگداشت هفته شکوهمند دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، مقطعی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاع محسوب می‌شود؛ هنگامه‌ای که ملت ایران در اتحادی بی‌نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز آفرید و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شد.
وی تصریح کرد: رهبری عارفانه امام (ره) و وحدت کلمه، اتحاد مردم و مسئولان، التزام و اعتقاد حقیقی به اهداف انقلاب، ملتزم بودن به هر آنچه که از جایگاه منیع ولایت صادر می‌شود و تلاش جانانه بسیاری از مردم برای پیروزی، توسعه و پیشرفت کشوربرای رسیدن به جامعه قرآنی از موجبات اصلی پیروزی مردم در هشت سال دفاع مقدس بود.
استادیار حلقات صالحین با اشاره به اینکه ما به دنبال بازخوانی و بازتوانی حلقات صالحین هستیم؛ گفت: براساس تجربیات ارزشمندی که از گذشته کسب کرده ایم؛ در دلِ تهدید‌ها می‌توانیم بهترین فرصت‌ها را خلق کنیم.
فاطمی بصیر با بیان اینکه من ذره‌ای یاس ندارم و معتقد نیستم که کرونا برای ما محدویت ایجاد کرده است؛ افزود: در حال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی فضای مجازی برای ما بهترین ابزار جهت حرکت در نظام حلقات صالحین است. با تقویت ارتباط میان استادیار و سرمربیان حلقات صالحین شاهد پیشرفت و رشد حلقات خود در سطح شهرستان خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها