افتتاح پروژه های بهداشتی ودرمانی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

خبرهای خوش حوزه سلامت در هفته دفاع مقدس / سپاه با تمام ظرفیت در خدمت مردم است

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مراسمی با حضور سردارشاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام و دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام پروژهای بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۲۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در مراسمی با حضور سردارشاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام و دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام پروژهای بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار شاکرمی : با پیگیری ها و تلاش جهادی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمومنین(ع) امروز بزرگترین داروخانه تخصصی شبانه روزی شهر ایلام به مساحت ۴۸۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، همچنین کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی افتتاح و برای استفاده عموم مردم به بهره برداری رسید.

 وی افزود : برای امداد رسانی در مواقع بحران ، سه دستگاه آمبولانس و خودروی واکنش سریع توسط سپاه تجهیز و به بهره برداری رسید.

 وی ادامه داد :با توجه به کمبودهایی که حوزه درمان در استان ایلام وجود دارد ، می طلبد که مسئولان در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

  دکتر محمدکریمیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اظهارکرد : امروز کلینیک تخصصی شهید قاسم سلیمانی با استقرار پزشکان متخصص قلب و عروق ، زنان و زایمان ، چشم ، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی ، داخلی و روانپزشکی که از لحاظ امکانات سومین کلینیک شهر ایلام است ، با اعتبار۱/۵ میلیاردریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 وی ادامه داد : این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران و با هدف خدمت و ایجاد سهولت و دسترسی آسان تر عموم مردم خصوصا مناطق حاشیه شهر و همچنین جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مرکز شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات