مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس درجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت :

پیشکسوتان جهاد و ایثار الگویی نمونه برای جوانان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس درجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت : پیشکسوتان جهاد و ایثار خدمت به مردم را افتخار خود می‌داندو بهترین الگو برای نسل جوان امروز هستند.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۳۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی ابتدا با درود بر امام شهدا و روان پاک و مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برای مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر انقلاب، مدافعین حرم و همه تلاشگران اهداف بلند انقلاب آرزوی توفیق، سلامت و بهروزی کرد.

وی با درود بر فرماندهان، پیشکسوتان، مدافعان حرم و خانواده‌های سرافراز ایثارگر که نقش بی‌بدیلی را در دوران دفاع مقدس رقم زدند، هفته دفاع مقدس را متعلق به همه مردم به ویژه رزمندگان و ایثارگران دانست و این ایام را فرصت مغتنمی برای یادآوری سال های شور انگیز جهاد و مقاومت برشمرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس  با بیان اینکه دفاع مقدس از پرافتخار آمیزترین دوران تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در این ایام باشکوه اوج ایثار، اخلاص و از خود گذشتگی به منصه ظهور رسید.


حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی نیز با بیان اینکه، ما وارث یک بینش و گفتمان خاص در دفاع مقدس هستیم و امروز وظیفه پیشکسوتان جهاد و ایثار ایجاد همدلی و همراهی در کشور است افزود: پیشکسوت کسی است که بعد از جنگ و اسارت هیچ توقعی از جامعه خود ندارد، خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند  .

وی آشفتگی‌های امروز دشمنان و دنیا را تحت تأثیر مقام مجاهدت دانست و ادامه داد: پیشکسوت جهاد فردی است که وقتی همه در داخل مسائل حزبی و گروهی افتاده‌اند می‌داند از کدام مسیر برود که گرفتار مسیرهای اشتباهی و این جریان‌ها نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار