جاماندگان از قافله شهادت ادامه دهنگان راه شهداء هستند

امام جمعه خورموج گفت: کسانی که از قافله شهدا و سعادت بزرگ شهادت جامانده‌اند همان ادامه دهندگان راه متعالی شهدا هستند و به فرموده قرآن به آن‌ها بشارت داده شده و نباید ترس و حزنی به دل‌های خود راه دهند.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۳۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که با نام شهیدان، ایثارگران و فجرآفرینان مزین شده مراسم غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان دشتی با حضور خانواه های معظم شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و مسئولین ادرات و نهادهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در حسینیه گلزارشهداء شروع شد و در ادامه این مراسم فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن  گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام شهیدان، شهداء و جانبازان جنگ تحمیلی به مهمترین عوامل موفقیت و پیروزی در جنگ که همانا اتحاد و توکل مردم به خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام امت، به کارگیری تاکتیک مقاومت و استفاده از ظرفیتهای داخلی یعنی نگاه به درون اشاره کرد.

امام جمعه خورموج در ادامه به بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار تصویری با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: کسانی که از قافله شهداء و فوز عظیم شهادت جامانده اند همان ادامه دهندگان راه متعالی شهداء هستند و به فرموده قرآن به آنها بشارت داده شده و نباید ترس و حزنی به دلهای خود راه دهند.

وی افزود: در زمان کنونی نیز سنگر جهاد و ایثار در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و پزشکی برپاست و می توان با ایثارگری و فداکاری در این عرصه ها به پاداش و اجر شهادت در راه خدا نائل شد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر سرمزار شهداء و نثار گل، قرائت فاتحه یاد وخاطره شهداء را گرامی و با آرمانهای آنها تجدید عهد و میثاق کردند.

 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار