خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت خدیجه(س)

پاسداشت دین خدا، موجب ماندگاری دفاع مقدس شد

اصغری گفت: با توجه به این که ما آغازگر جنگ نبودیم، چون هدف ما دفاع از تمامیت ارضی و اعتقادیمان بود، این دفاع مقدس شد و ماند.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۵۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

اصغری مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت خدیجه(س) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه "دفاع مقدس خاریست در چشم مستکبران جهانی" در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تا کنون، با وجود طراحی فتنه ها، تحریم،ها، جنگها و ترورها علیه ایران شاهد عدم موفقیت دشمن در فروپاشی نظام اسلامی ایران هستیم.

وی گفت: آمریکا با بیان ادعای حقوق بشر البته به سبک خود عامل فجایع زیادی در جهان شد که با پاسخ دندان‌شکن امام با این مضمون مواجه شد که فرمود: "آمریکاهیچ غلطی نمیتواند بکند."

اصفری اظهار کرد:‌ ما می‌توانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مانع از تحریف دفاع مقدس توسط دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در کشور باشیم. وظیفه کنونی ما بیان رشادتها، ایثار و شجاعت این عزیزان برای نسل جدید است و اگر امنیتی داریم مرهون فداکاری و خون پاک شهداست. جوانانی که دانشجو یا محصل بودند اما به فرمان جهاد رهبر خود لبیک گفتند و در آن مقطع زمانی تحصیل خود را ترک کرده و عزم جهاد با کفر را کردند.

وی در پایان ضمن اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) که میفرمایند"خداوند دشمن می‌دارد مردی را که در خانه‌اش براو حمله کنند و او نجنگد" گفت: آغاز کردن جنگ در احکام اسلامی حرام می باشد اما دفاع امری مقدس و جهاد در راه خدا محسوب می شود. با توجه به این مهم ما آغازگر جنگ نبودیم و چون هدف ما دفاع از تمامیت ارضی و اعتقادیمان بود، این دفاع مقدس شد و ماند.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها