مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس:

دفاع مقدس ،عاشورای انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس: افزود:نسل جدید ملت ایران باید بدانند دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است و خلق این همه زیبائی ریشه در الگو گیری رزمندگان مااز امام حسین (علیه السلام ) و اصحاب با وفایش دارد .
کد خبر: ۹۲۷۸۹۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

دفاع مقدس ،عاشورای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت بی بی حضرت رقیه ( س) در حسینیه شهدای سپاه ناحیه برگزار شد گفت؛فلسفه گرامی داشت هفته دفاع مقدس تجلیل از ایثارگران و مجاهدان در راه حق و حقیقت است،در این ایام باید علت پیدایش دفاع مقدس برای مردم خصوصاً نوجوانان و جوانان بیان شود ،باید خصلت های الهی مردم ما در ایام دفاع مقدس به ویژه صفات و فضیلت های شهدای ما مانند : انفاق،ایثار ،شجاعت و ولایت پذیری و...بیان شود.

حجت الاسلام مقری افزود:نسل جدید ملت ایران باید بدانند دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است و خلق این همه زیبائی ریشه در الگو گیری رزمندگان مااز امام حسین (علیه السلام ) و اصحاب با وفایش دارد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس ادامه داد:  بازگویی واقعه دفاع مقدس و خاطرات شهدا برای نسل امروز عامل جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است،همان امری که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بارها امر و سفارش نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به خط تحریف در مورد انقلاب و دفاع مقدس تذکر دادند، این امر باید سرلوحه مومنان انقلابی و جهادی باشد،بسیجیان ما باید از هر فرصتی برای مقابله با خط تحریف استفاده کنند با بیان تدابیر عقلایی امام و فرماندهان جنگ و رزمندگان به شبهات پاسخ دهند .

مسئول دفتر نمایدگی ولی فقیه در سپاه چالوس تاکید کرد: بسیجیان ولایت مدار باید بدانند که امروز دفاع مقدس پا بر جاست ،چون استکبار جهانی یک لحظه دست از جنگ با انقلاب اسلامی بر نداشته است،دشمنان انقلاب عرصه جنگ را از جنگ سخت به جنگ اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و امنیتی کشانده اند و با کمک خط تحریف دنبال توطئه ها و دشمنی های فراوان هستند.

حجت الاسلام مقری در سخنان پایانی خود یادآور شد: رهروان شهدا باید با پیروی از ولی فقیه زمان و با تمام قوا در مقابل خط تحریف صف بکشند و با بیان و تبلیغ دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی از ثمره خون شهدا محافظت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها