فرمانده سپاه الغدیر یزد حل شدن مشکلات کشور را منوط به حاکم شدن اندیشه ولایی و الهی درمسئولین دانست.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز ،سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان مهریز بیان داشت: مدیریت دفاع مقدس یک مدیریت الهی و ولایی بود و همین موجب ماندگاری آن خواهد بود و ما هر چه داریم از دوران دفاع مقدس داریم.
وی افزود: طراحی و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس برای نسل امروز شبهات مربوط به انقلاب اسلامی را پاسخ خواهد داد که همت رزمندگان آن دوران را می‌طلبد که خاطرات خود را به رشته تحریر درآورند.
سردار پورشمسی تصریح نمود: باید به دوران دفاع مقدس بعنوان یک دوران شاخص و طلایی در طول تاریخ ایران اسلامی نگاه کنیم که نشات گرفته از اندیشه متعالی حضرت امام (ره) و ولایتمداری مردم بود.
فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان داشت: ما در دوران جنگ شاهد بودیم که چگونه مدیریت انقلابی و جهادی جایگزین مدیریت سکولار شد و این توانست نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ قلمداد شود.
ایشان گفت: ما زمانی امنیت خواهیم داشت که به غیر از خدا از هیچ چیز دیگری هراس و ترسی نداشته باشیم و این از مبانی دین و قرآن مبین است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخوردار از این روحیه بود و توانست گام بزرگی در پیروزی جبهه مقاومت بردارد و موجبات پیروزی رزمندگان اسلام شود.
سردار رضا پورشمسی ادامه داد:باید همه مسئولین در این برهه حساس که دشمن تا دندان مسلح در صدد تضعیف بنیاد خانواده‌های مسلمانان و بخصوص شیعیان است مراقب باشند که مبادا تغییر اولویت ایجاد کنند و مواظب ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام مقدس باشند که جامعه اسلامی قدرتش به مبانی دین اسلام است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد حل شدن مشکلات کشور را منوط به حاکم شدن اندیشه ولایی و الهی درمسئولین دانست و تصریح نمود: همه شش مولفه جهانی داشتن یک اقتصاد پویا به لطف الهی در کشور ایران وجود دارد و فقط همت مسئولین و تسلیم محض در مقابل ولایت را نیاز می‌باشد تا شاهد بالندگی و شکوفایی روز افزون کشور باشیم.
ارسال نظرات