فرمانده سپاه جلفا:

حلال مشکلات امروز جامعه، تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس است

فرماتنده سپاه جلفا با بیان اینکه تجربه عظیم و ارزشمند دفاع مقدس سرمایه و ذخیره بزرگی برای جامعه اسلامی است اظهار داشت: با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس می‌توان مشکلات امروز ایران اسلامی را حل کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در یادواره 55 شهید حوزه شهید مصطفی خمینی(ره) و سه شهید مرزبانی، گفت: 40 سال پیش، استکبار جهانی برای درهم شکستن انقلاب جنگ را به کشورمان تحمیل کرد تا به خیال خام خودشان، اراده ایرانیان را در منطقه درهم شکند، غافل از آن که این تهاجم محقق شدنی نیست.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان و نوجوان هستند و همین الگوگیری از یادگاران جنگ سبب شده است تا امروز با شیوع ویروس منحوس کرونا، همچنان جوانان این مرز و بوم برای حفظ جان مردم، جان خود را در طبق اخلاص در عرصه دفاع از سلامت می‌گذارند.

شریفی اضافه کرد: درایت های حکیمانه و پیامبرگونه امام امت، رشادت های بی نظیر رزمندگان سپاه اسلام و اراده پولادین این قهرمانان و عنایات خاصه الهی را باید رمز پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بدانیم.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود اظهار کرد: در شرایط کنونی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران باید نقشه مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و با تمام وجود با گرامیداشت شایسته دوران دفاع مقدس، از فرهنگ و ارزش های والای دفاع مقدس پاسداری و صیانت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار