خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
سرهنگ برین با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ انقلاب است، عنوان کرد: دستاورد و رهاورد مهم دفاع مقدس ارائه نسخه اطمینان بخش برای اداره و حل مشکلات کشور است.  
کد خبر: ۹۲۷۹۰۴۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ پاسدار حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که شب گذشته در مسجد خاتم‌الأنبیاء«ص» (راه چمن) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ انقلاب است، گفت: جنگ 8 ساله ما به این خاطر مقدس است که از نوجوان 13 ساله تا پیرمرد پا به سن گذاشته برای حفظ وجب به وجب خاک این کشور جان خود را فدا کردند و نگذاشتند که تجاوز به جان و مال مردم این کشور در تاریخ تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجربه تاریخی موفق و ارزشمندی برای کشور رقم زد، افزود: 8 سال جنگ تحمیلی، دستاورد اعتماد به نسل جوان را به همراه داشت و جبهه های ما تبدیل به دانشگاهی شد که برای چهار دهه کشور بهترین سرمایه های انسانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی را تربیت کرد.

دفاع مقدس، دستاورد راهگشا در حل مشکلات کشور است

سرهنگ برین تأکید کرد: دستاورد و رهاورد مهم دفاع مقدس ارائه نسخه اطمینان بخش برای اداره کشور است، نسخه روحیه جهادی و ایثار، اخلاص و تمام ویژگی‌های منحصر به فردی که رزمندگان ما در به دست آوردن آنها با هم رقابت داشتند و نیاز است که این تجربه ارزشمند، مدل پیشروی اداره کشور باشد تا با تشکیل دولتی جوان و حزب اللهی و با تکیه بر مدیریت های جهادی مشکلات کشور برطرف شود.

گفتنی است این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت بسیج علویه حوزه ولیعصر(عج) در مسجد خاتم‌الأنبیاء«ص» (راه چمن) قزوین برگزار شد.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها