خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدی استان:

امروز در عرصه جهاد اقتصادی؛ فعالان اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی، به حضور و همکاری همه جانبه اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه جهاد اقتصادی؛ نوبت فعالان اقتصادی و تولیدی کشور است که با همت و تلاش آنها بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۶۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان امروز در دیدار با مدیران واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی، با اشاره به مشکلات اقتصادی استان در زمینه بازارچه‌های اقتصادی و صادرات کالا از استان، گفت: ما امروز یک نوع تحریم هستیم که حتی به کشور افغانستان که به کالا‌های تولیدی استان ما نیاز دارد در صادرات کالا با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: کشور‌های قطر، پاکستان، عربستان در مناطق مرزی در صادرات کالا رقیب ما هستند که با حضور خود در این مناطق تجار را تحت فشار قرار می‌دهند که از آن‌ها خرید کنند.

سردار قاسمی با اشاره به مشکلات حمل و نقل و کمرگ در ترخیص کالاها، افزود: البته امیدواریم با اقدام اخیر دولت و مجلس در ترخیص کالا از گمرک بخشی از مشکلات این حوزه حل شود تا تشریفات ورود کالا به کشور رفع شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به وابستگی‌های اقتصادی و محدودیت‌های این حوزه که کالا با سختی وارد کشور می‌شود، گفت: البته بسیاری از این مشکلات به تحریم‌ها ربطی ندارد و امیدواریم با تلاش بیشتر، رفع موانع و اعلام مطالبه گری بدون اغماض شرایط پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: اصناف، بازاریان و همه اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس به میزان توان خود در رسیدن به این پیروزی بزرگ که عزت امروز ما متعلق به آن است کمک کردند و همین همدلی، همه گیر شدن و پای کار آمدن آحاد جامعه بود که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه در این مقطع کنونی جهاد ما جهاد اقتصادی و فرهنگی است، تاکید کرد: امروز نوبت تلاش فعالان عرصه اقتصادی جامعه است که با همان یکنواختی و همدلی دوران دفاع مقدس بتوانیم از این بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم که البته سختی‌هایی در این راه وجود دارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع ) خراسان جنوبی ادامه داد: ما در ۴۱ سال مقاومت در برابر تمام دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا جنایتکار حتی یک لحظه جا نزدیم و در برابر آن‌ها مقاومت کردیم تا پیروز شدیم.
 
سردار قاسمی تصریح کرد: در طول تاریخ هر جا در برابر مشکلات و دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کردیم پیروز میدان شدیم لذا هر جا ایستادگی و مقاومت باشد پیروزی را به دنبال دارد.

وی، ضعف مدیریت، ضعف مقاومت و ضعف ایمان برخی از کشور‌های منطقه را علت تهدید و دخالت دولت‌های غربی در امور داخلی این کشورها دانست و گفت: چرا این‌ها در ایران جرات تهدید و دخالت ندارند؟ این به واسطه مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر آنهاست.

سردار قاسمی با بیان اینکه دشمنان و کشور‌های غربی ابهت خود را از دست دادند، تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امروز آمریکا به ارتباط با ایران نیاز دارد خصوصا در این یکی دو ماه تا انتخابات آمریکا که دولت این کشور سعی دارد با ترساندن و تهدید ایران در انتخابات موفق شود.

گفتنی است در این مراسم مدیران واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان؛ مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی قول پیگیری و مطالبه این خواست‌ها را از مسئولین کشور و استان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها