اعضای شورای بسیج رسانه شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهدا‌ی گمنام این شهرستان با شهدا و آرمان ها‌ی امام راحل وانقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد صبح روز پنج شنبه در این آئین پاسداری از خون شهیدان را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: اصحاب رسانه بهاباد با رعایت انصاف و صداقت در کار خود، از خون شهدا پاسبانی کرده و به رسالت خود عمل کنند.
حمیدرضا اخوان بهابادی با بیان اینکه این برنامه در جهت معنویت افزایی بین اصحاب رسانه برگزار شده، گفت: این آیین جهت ادای دین به مقام شامخ شهدا و به ویژه شهدای گمنام که بی‌ادعا جان خود را در راه حفظ اسلام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند، برگزار شده است.
وی بابیان اینکه امروز امنیت و آسایش خودرا مدیون خون شهدای سرافراز میدانیم افزود: اصحاب رسانه به واسطه قلمی که دارند باید پیرو راه شهدا باشند و باید از قطره قطره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم دفاع کنند و ادامه دهنده راه پرنور و پرفیض شهدا باشند.
اخوان بهابادی درادامه یاد آورشد: همه ما و فرزندان فردای ایران به طور حتم به اقدامات شجاعانه شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار می‌کنیم و امیدواریم با انجام وظایف خود و خدمت بی‌منت به مردم، روز قیامت در پیشگاه شهدا سرافراز باشیم.
مسئول دفتر بسیج رسانه بهاباد بابیان اینکه جوانان ایران رویش‌های انقلاب هستند و جوانان با تبعیت از مقام معظم رهبری، حرمت شهدا را پاس داشته و راه آن‌ها را ادامه می‌دهند افزود: فرهنگ شهادت به عنوان یک فرهنگ غنی و ادامه دهنده راهی است که شهدا ترسیم کرده‌اند، نسل جدید و جوانان را باید از این فرهنگ آگاه کنیم، زیرا ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه ماست که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.
پس از قرائت زیارت عاشورا اعضای بسیج رسانه شهرستان بهاباد با نثار شاخه گل قبور شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی نموده است همچنین سه شهید گمنام نیز دراینن شهرستان دفن شده اند.
انتهای پیام /
ارسال نظرات