خبرهای داغ:

برگزاری همایش شعر ملت شهادت در هندیجان

به مناسبت هفته دفاع مقدس و باهمت ارزشمند کانون بسیج هنرمندان ناحیه سپاه هندیجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن شعر و داستان مهتاب شهرستان هندیجان، همایش شعر ملت شهادت با دعوت از شاعران برجسته استان خوزستان و استان بوشهر و شاعران بسیجی و عضو انجمن شعر مهتاب هندیجان در سالن ارشاد اسلامی شهرستان با شعر خوانی خواهران و برادران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۹۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: دراقدامی ارزشمند جمعی از شاعران برجسته استانی و شهرستانی در هفته دفاع مقدس با شکوه خاصی با موضوعات حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدا و الگو قرار دادن حماسه کربلا در سالن اداره ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد‌.

 

وی افزود : از تلاش های خوب کانون بسیج هنرمندان ناحیه سپاه هندیجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن شعر و داستان مهتاب شهرستان هندیجان در برگزاری همایش شعر ملت شهادت بصورت استانی و شهرستانی و با دعوت از شاعران استان خوزستان واستان بوشهر تقدیر و تشکر می شود.

 

وی بابیان ارزش حماسه آفرینی ها در دفاع مقدس گفت: دشمن تا دندان مسلح بعثی با پشتیبانی استکبار جهانی و بیش از ۵۰ کشور نتوانست درمقابل اراده و همبستگی ملت ایران و شهدا و رزمندگان اسلام ایستادگی نماید و ملت ایران پیروز میدان شد و یاد ونام رشادت های شهدا هیچ گاه فراموش نخواهد شد .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : هشت سال دفاع مقدس در تاریخ انقلاب و اسلام ماندگار شد که رزمندگان و شهدا حماسه ها بوجود آوردند و هر عزت و افتخاری که هست با وجود شهدا بوجود آمده است و همه ماها بایستی قدرشناس باشیم.

 

وی بااشاره به تقدیر ازشاعران استانی و شهرستانی بیان کرد: به شایستگی از ۱۶شاعر استانی و شهرستانی که در همایش شعر ملت شهادت در هندیجان حضور داشتند و شعر خوانی نمودند هدایایی به رسم ارزش گذاشتن به شعر های حماسی دفاع مقدس آنها اهداء شد که از همه شاعران دراین باره تشکر می شود.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خاطر نشان شد : در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس با همت ارزشمند بسیج طلاب شهرستان هندیجان ایستگاه ماسک رایگان و کتاب درمیان خواهران بسیجی طلبه توزیع شدند که یکی از اقدامات خوب در این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها