خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

ضمانت زنجیره ای تسهیلات بانکی احداث دو هزار مسکن محرومان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از برنامه های پیش بینی دیده شده برای اجرای هرچه بهتر تفاهم نامه احداث دو هزار مسکن برای محرومان، امکان زنجیره ای بودن ضمانت های بانکی است.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) خدمات متنوعی به نیازمندان ارائه می کند که یکی از این خدمات موضوع تامین مسکن مناسب برای آنان است چرا که یکی از نیازهای پرهزینه و جدی محرومان، مسکن است.

وی ادامه داد: یکی از بسترهای لازم برای ارتقای زندگی مددجویان، توانمندسازی است و این توانمندسازی در میان مددجویان با اصلاح نگرش آنها محقق می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تاکنون کارهای جهادی و انقلابی خوبی صورت گرفته است و امروز هم باید با روحیه و کار جهادی تلاش کنیم تا گره از کار خانواده های محرو باز کنیم.

وی افزود: تحقق احداث دو هزار واحد مسکن برای محرومان در استان قزوین جز به کار جهادی امکان پذیر نیست و با این روحیه موانع مالی و غیره نمی تواند کار را متوقف کند.

حق گویان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های پیش بینی دیده شده برای اجرای هرچه بهتر تفاهم نامه احداث دو هزار مسکن برای محرومان، امکان زنجیره ای بودن ضمانت های بانکی است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس برنامه های خود به دنبال بستن پرونده بی خانمانی خانواده های تحت حمایت براساس ضوابط و اولویت های پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: براساس اقدامات انجام شده در برخی ازشهرهای استان قزوین به شرایطی رسیده ایم که دیگر یتیم فاقد مسکن نداریم ولی در برخی مناطق نیاز مسکن برای محرومان به خصوص ایتام وجود دارد.

حق گویان تأکید کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری دستگاه های مختلف مددجویان تحت حمایت سه نفر به بالا را در برنامه کوتاه مدت خانه دار کنیم از این رو از هرگونه هماهنگی و اقدامی که در این راستا انجام شود استقبال می کنیم.

وی یادآورشد: مهمترین چالش در برنامه ریزی صورت گرفته برای خانه دار کردن ایتام و نیازمندان افزایش هزینه های ساخت و ساز است که امیدواریم با کمک خیران و نیکوکارن و همکاری و هم افزایی سایر دستگاه ها در آینده نزدیک این مشکل نیز از پیش رو برداشته شود.

 

1004پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها