سینما از بزرگترین سرمایه های کشور در حوزه قدرت رسانه ای است/ سینماگران پیام شهدا و رزمندگان را تصویر کنند

هنرمندان داخلی باید از طریق ارتباط منظم با سینماگران خارجی علاقه‌مند به گفتمان انقلاب و مقاومت، مفاهیم و ارزش‌های متعالی را به آنان نیز منتقل کنند تا جهان آینده‌ای سرشار از صلح، پیشرفت، آزادی و ...
کد خبر: ۹۲۷۹۱۰۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سینماگران را از بزرگترین سرمایه‌های کشور در حوزه قدرت رسانه‌ای دانست و گفت: حضور بیش از ۹ هزار اثر از ۱۳۰ کشور جهان نشان می‌دهد دایره گفتمان نظام‌اسلامی بسیار گسترده است و می‌تواند به فراتر از مرزها برود.

سینما از بزرگترین سرمایه های کشور در حوزه قدرت رسانه ای است/ سینماگران پیام شهدا و رزمندگان را تصویر کنند

 

سردار محمدحسین سپهر؛ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهم رسانه در معادلات بین‌المللی، سینما را یکی از مهمترین ابزار قدرت جوامع دانست و به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: اهالی فرهنگ و هنر مخصوصاً سینماگران از بزرگترین سرمایه‌های کشور در حوزه قدرت رسانه‌ای هستند.
وی با بیان اینکه سینما امروزه یکی از مؤلفه‌های قدرت کشورها است، افزود: در سال‌های گذشته هر زمان که مفاهیم و ارزش‌هایی مانند مفهوم مقاومت با زبان هنر و سینما و در قالب محصولات فرهنگی فاخر و منطبق بر شرایط جامعه، تولید و عرضه شد، استقبال جوانان و ایستادگی و مقاومت جامعه در برار چالش‌های مختلف افزایش یافت.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال‌های بعد از انقلاب حماسه‌های متعددی در بخش‌های مختلف کشور رخ داد و جامعه شاهد رخدادهای بی‌نظیری بود که لازم است هنرمندان و سینماگران آثار فاخری با محوریت آنها تولید کنند تا علاوه بر انتقال تجربه، نسل‌های آینده بتوانند با استفاده از آنا از چالش‌های پیشرو سربلند و سرافراز خارج شوند.
سردار سپهر تصریح کرد: یکی از وظایف هنرمندان و سینماگران متعهد و متخصص، به تصویر کشیدن پیام شهدا و رزمندگان است.

 

 

وی با اشاره به ابعاد جهانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۹ هزار اثر از بیش از ۱۳۰ کشور جهان نشان می‌دهد دایره گفتمان نظام‌اسلامی بسیار گسترده است و می‌تواند به فراتر از مرزها برود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: این حضور بین‌المللی در جشنواره حاکی از نیاز جوامع به تفکر مقاومت است و نشان می‌دهد دیگر ملت‌ها بریا ادامه حیات خود نیازمند تفکر مقاومت و انقلاب اسلامی هستند.
سردار سپهر تأکید کرد: هنرمندان داخلی باید از طریق ارتباط منظم با سینماگران خارجی علاقه‌مند به گفتمان انقلاب و مقاومت، مفاهیم و ارزش‌های متعالی را به آنان نیز منتقل کنند تا جهان آینده‌ای سرشار از صلح، پیشرفت، آزادی و استقلال را داشته باشد.

ارسال نظرات