خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تقدیر از کادر بهداشت و درمان اندیمشک

جمعی از پاسداران و مسئولان شهرستان اندیمشک صبح امروز (چهارشنبه ۲ مهر) با حضور در بیمارستان امام علی (ع) و مرکز بهداشت این شهرستان، از زحمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۱۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

«احسان کریم‌پور» امروز (چهارشنبه ۲ مهر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران و مدافعان عرصه سلامت در طی هفت ماه گذشته در مقابله با ویروس کرونا، جمعی از پاسداران و مسئولان شهرستان اندیمشک در بیمارستان امام علی (ع) حضور یافتند و با اهدای شاخه گل از آنها تقدیر کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در ادامه ضمن حضور در مرکز بهداشت اندیمشک و بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، به صورت نمادین از پرسنل خدوم آن تقدیر شد.

وی اذعان داشت: در برخی مواقع، جنگ ما جنگی نظامی است که رزمندگان سپاه، ارتش و نیروهای مسلح در نوک پیکان به مبارزه می‌پردازند و در موقعیتی دیگر جنگی بیولوژیکی است که مانند شرایط کنونی کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها به صورت شبانه‌روزی از جان خود مایه می‌گذارند و با ویروس کرونا مقابله می‌کنند.

کریم‌پور در پایان خواستار توجه شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و تصریح کرد: در موضوع مراسمات اربعین همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به مصوبات ستاد کرونا در این خصوص احترام بگذاریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها