خبرهای داغ:
نویسنده کتاب من میترا نیستمش هدف از نگارش کتاب زندگی شهیده زینب کمایی معرفی الگو به نسل جوانان دانست و گفت: روایت زندگی شهیده زینب کمایی در میان جوانان موج آفرینی و تحول ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۴۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،معصومه رامهرمزی در جمع خبرنگاران ؛ با بیان اینکه نوشتن برای شهدا برکات زیادی دارد اظهار کرد: گرچه از شهدا نوشتن به دلیل غیبت آنها و فاصله روحی و معنوی ما با آنها سخت و دشوار است اما توفیق نوشتن از شهدا خیرات و برکات زیادی دارد که من این برکات را با نوشتن کتاب زینب دریافت کرده ام.
نویسنده کتاب من میترا نیستم، به تردیدش برای نگارش کتاب شهیده زینب کمایی اشاره کرد و افزود: قبل از شروع نوشتن کتاب زینب تردید داشتم که نتوانم اصالت داستان زندگی شهید را حفظ کنم و حق مطلب را ادا کنم اما به مرور که پیش رفتم متوجه شدم کار از جای دیگری مدیریت می شود و کس دیگری در نگارش کتاب کمک می کند.

وی افزود: نگارش کتاب زینب از شهادت حضرت زهرا(س) شروع شد و همزمان با ولادت آن حضرت به پایان رسید که توفیق پیدا کردم بازنویسی کتاب را در ایام ولادت حضرت زهرا(س) در طبقه دوم مسجدالحرام انجام دهم.

رامهرمزی ادامه داد: اوائل فکر می کردم زینب دوست نداشته باشد از گمنامی در بیاید و همانند گذشته ناشناخته باقی بماند  اما با اصرار ما و همکاری خانواده محترمشان موفق شدیم بعد از حدود 25 سال از زمان شهادت روایت زندگی زینب را زنده کنیم و خوشحال هستم  که امروز زینب تا این اندازه در شاهین شهر و دیگر شهرهای کشور موج آفرینی و تحول ایجاد کرده و بسیاری از دختران و پسران جوان و نوجوان عاشقانه دوست دارند زینب را به الگوی خود قرارداده و راه او را ادامه دهند.

نویسنده کتاب راز درخت کاج ادامه داد: بزرگترین اهداف نگارش کناب درباره زینب خشنودی دل مادر زینب که ارزو داشت قصه مظلومیت زینب را همه بشنوند و روایت زندگی زینب الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان کشورمان باشد، بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها