فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شیوه نامه شهدا اجرای فرامین امام (ره) است

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: شیونامه شهیدان ما اجرای فرامین امام بزرگوار است که برگرفته از حریت امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۹۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در یادواره ستارگان هدایت و اولین یادواره شهدای تک فرزند و جاویدالاثر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی با بیان این كه شهدا بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را در طبق اخلاص نهادند، اظهار داشت: انقلاب مدیون تلاش های همه كسانیست كه در شرایط غربت مبارزه كرده و برای حفظ نظام در جبهه ها حضور یافتند.

وی خطلاب به خانواده شهدای تک فرزند گفت: شهیدان شما بزرگ بوده و بزرگ خواهند ماند و اینان همان مردان بزرگی هستند که ما در جنگ تقدیم کردیم که آخرین آنها هم سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که در مکتب امام حسین(ع) و در مکتب اسلام این افراد تربیت شدند تا امنیت ما را تضمین کنند.

سردار حسینی در ادامه عنوان داشت: شهیدانی که رفتند به وظیفه خود عمل کردند و آنچه را که باید انجام می دادند رسالت دفاع از انقلاب و گسترش اسلام در جهان بود.



فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: شهیدان ما درس آموخته مکتب امام حسین(ع) هستند و امروز ما شاهد ادامه دادن خط نورانی حادثه کربلا توسط این بزرگمردان هستیم و برای همیشه در تاریخ این انقلاب ستارگان عدالت خواهی و مبارزه با ظلم تابناک خواهند ماند.

وی افزود: شیونامه شهیدان ما اجرای فرامین امام بزرگوار است که برگرفته از حریت امام حسین (ع) است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز ما شاهد امنیتی پایدار و قدرتمند در منطقه هستیم، افزود: کشور ایران کشوری با عظمت، قدرتمند و اثرگذار در جامعه بین المللی است که ملت های آزادیخواه از آن به عنوان الگوی ایستادگی یاد می کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: مرتبه و مقام شهدا در دنیای آخرت هم طراز انبیا و اولیاء خداوند است و این بزرگترین افتخاری است که نصیب خانواده شهدا شده است که به فرموده امام پرچمدار این انقلاب هستند.

وی گفت: با گذر زمان هر چیزی رنگ کهنگی به خود میگیرد الی خون شهیدان که امروز در رگ تک تک ایرانیان انقلابی و آزادی خواه ساری و جاری است و همچنان پمپاژکننده قدرت ایستادگی در مقابل دشمن است.

سردار حسینی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را خدمتی عاشقانه نام نهاد و افزود: شهدا در راه این انقلاب نقشی محوری داشتند و با جان خود برای به ثمر نشستن این انقلاب معامله کردند تا ما امروز بمانیم، بنابراین هر آنچه که لازم باشد مسئولین باید برای خانواده های این عزیزان انجام دهند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات