در یادواره شهدای اصناف شهرستان مهریز مطرح شد

امتحان انتظار، تابعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام کریمی: امروز یکی از اهداف دشمنان این نظام مقدس ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم با، ولی فقیه است و اگر کسی در دام آنان بیفتد مطمئنا و باتبع با شخص امام هم زاویه خواهد گرفت که از امتحانات انتظار همین تابعیت محض از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۲۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، "حجت الاسلام کریمی" مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در یادواره شهدای اصناف شهرستان بیان داشت: امروز یکی از اهداف دشمنان این نظام مقدس ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم با، ولی فقیه است و اگر کسی در دام آنان بیفتد مطمئنا و باتبع با شخص امام هم زاویه خواهد گرفت که از امتحانات انتظار همین تابعیت محض از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام کریمی در ادامه با ذکر احادیثی در باب شهادت تصریح نمود: برای رسیدن به عنوان و مقام شهادت باید چند رابطه اصلاح شود که از جمله آنان می‌توان به اصلاح رابطه با خدا، اصلاح رابطه با، ولی خدا، اصلاح رابطه با مردم و اجتماع و اصلاح در بعد سیاسی می‌توان اشاره نمود.
وی ادامه داد: شهدای ما با خدا معامله کردند و خداوند خریدار آنان شد.
حجت الاسلام کریمی بیان داشت: دشمنان قسم خورده این نظام می‌خواهند با ترویج فساد و بی بندوباری در بین جوانان ما فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند و برای این منظور حتی برای فرزندان خردسال ما هم برنامه ریزی کرده اند که خیلی باید مراقب بود.
وی گفت:تشیع اگر به تفکر شهدا برگردد در هر زمینه‌ای پیشرفت خواهد کرد و هر مسئولی در هر لباسی از این مهم فاصله بگیرد به خون شهدا و به این نظام مقدس خیانت کرده است.
ارسال نظرات