فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در جمع اهالی و بسیجیان روستاهای خارتوران بیارجمند به مناسبت هفته دفاع مقدس حاضر شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در روستا‌های خارتوران بیارجمند حضور یافتند.
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر ابتدا در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح روستای زمان آباد حاضر شدند و فعالیت‌های این روستا را ارزیابی نمودند.
سپس در روستای احمد آباد حضور یافته و در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس این روستا که به همت پایگاه شهید محلاتی برگزار شده بود حضور یافتند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم و حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی با اتفاق امام جمعه شهر بیارجمند و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر با خانواده شهید علی باقری در روستای خانخودی دیدار کردند و از این پدر شهید تفقد نمودند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود همچنین در این حضور از روستا‌های حججاج، تلخاب و زیور نیز بازدید کردند و منزل رزمندگان دفاع مقدس این روستا‌ها نیز حاضر و از ایثار آنان تقدیر نمودند.
همچنین در این بازدید‌ها به نونهالان و نوجوانان روستا‌های محروم این منطقه پک لوازم التحریر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها